Scroll down

Vraag direct fotograaf offertes aan

Bent u opzoek naar een fotograaf? Vraag vandaag snel fotograaf offertes aan! Vul uw gegevens en daarna ontvangt u zo spoedig mogelijk meerde offertes van fotografen uit uw buurt.

  • Offertes van diverse fotografen
  • Fotografen door heel Nederland
  • Gratis en vrijblijvend
  • Betaal altijd de beste prijs

Snel fotograaf offertes aanvragen?

Vul het formulier aan de linkerkant (scroll ⇣) in!

Bedrijfsfotografie

Bij bedrijfsfotografie wordt in de meeste gevallen enkel gedacht aan het mooi in kaart, of eigenlijk in beeld, brengen van de onderneming zelf. Hierbij valt te denken aan de gevel van het bedrijfspand, de lichtreclame of bijvoorbeeld de vlaggen op het terrein. Ook de binnenruimten, zoals de kantoren, kantine en werkruimten, kunnen hieronder vallen. Bedrijfsreportages kunnen zo uitgebreid gemaakt worden als je zelf wilt. Echter, bedrijfsfotografie kan ook draaien om de personen die werkzaam zijn bij het betreffende bedrijf. Bedrijfsfotografie kan eigenlijk worden opgedeeld in vier categorieën, namelijk stockfoto’s, bedrijfsreportages, zakelijke portretten en groepsfoto’s.

Bedrijfsfotograaf

Een bedrijfsfotograaf zet zich in om het bedrijf of het personeel op een professionele en natuurlijke wijze te fotograferen. Wanneer het om zakelijke portretten gaat is het belangrijk dat de personen er professioneel, betrouwbaar en puur uitzien op de foto. Vaak wordt daarom vooraf aan de fotoshoot een gesprek gehouden, zodat alle medewerkers zich goed op hun gemak voelen voor de foto. Ditzelfde geldt uiteraard voor een groepsfoto. De bedrijfsfotograaf zal de groep zo vormen zoals deze het meest natuurlijk, spontaan en toch professioneel overkomt. De bedrijfsfotograaf zet zich in om een beeld te vormen die zo ongedwongen mogelijk is. Dit is precies wat de foto mooi maakt, ook voor je klanten.

Een goede sfeer

Bij bedrijfsfotografie draait het uiteraard op de eerste plaats om een professionele uitstraling. Toch is professionaliteit niet de enige sfeer die in een foto gelegd moet worden. De sfeer moet namelijk ook goed passen bij de onderneming, en deze sfeer is uiteraard voor elke onderneming verschillend. De foto’s van het personeel van een jong en dynamisch internetbedrijf zullen er dan ook anders uitzien dan de foto’s van het personeel van een advocatenkantoor waar de derde generatie inmiddels aan het roer staat. De bedrijfsfotograaf kan hier uitstekend op inspelen, zodat de uiteindelijke reportage perfect past bij de onderneming, en bij het personeel.